serveis que oferim

Branded content i difusió

A partir de coneixement de la comunitat i les necessitats de les marques per a comunicar-se amb els joves, elaborem continguts destinats a aquest target. Tenim també la capacitat de donar difusió als continguts de marca a través dels nostres canals.

  • Gaming: contingut interactiu

    Client: Ajuntament de Barcelona

    Gaming per a la conscienciació dels micromasclismes a través d’un joc/test interactiu.

    Objectiu: Difusió del missatge i captació de dades
    Participació: 38.000 usuaris

    ✦ LINK AL TEST 🔗
    __________________________

    Contingut audiovisual

    Client: Festival Grec

    Reportatge per donar a conèixer als joves el Festival Grec de Barcelona

    Objectiu: informar sobre les activitats del Festival Grec destinades als joves
    Dades d'audiència: 124.7000 reproduccions

    ✦ LINK AL CONTINGUT 🔗

Estudis i focus grups

Amb la captació de dades on demand elaborem estudis i consultoria per a marques, empreses i administració pública.

  • Estudi sobre la situació de bullying a Catalunya

    Client: Fundació del Barça

    El 2019 es va dur a terme un estudi per conèixer la situació de bullying a Catalunya: es van organitzar trobades entre joves i es va elaborar una enquesta en què hi van participar més de 8.000 persones. Els resultats es van reflectir en aquest informe: El bullying des de la mirada dels adolescents i els experts.

    ✦ LINK NOTICIA 🔗
    ✦ LINK INFORME RESULTATS 🔗

Enquestes

També elaborem i difonem enquestes: és la manera per fer consultes concretes a la comunitat i obtenir-ne un resultat ràpid.

Les enquestes permeten: 
– Conèixer quins són els patrons de comportament/opinió/preferències de la població jove catalana sobre un tema molt específic.
– Una obtenció de resultats ràpida: 48 hores. 
– Participació àmplia: entre 3.000 i 8.000 respostes. 
– Recull d’informació quantitativa com
qualitativa. 

  • Client: Carnet Jove

    L’any 2018 el Carnet Jove va baixar l’edat mínima per ser usuari del seu carnet fins als 12 anys. En aquest procés, Adolescents, va realitzar una enquesta a la comunitat per saber quins serveis creien necessaris els joves de 12 a 16 anys.

    Participació: 8.000 persones